Tuesday, March 11, 2014

Байгаагаараа л байя

    "Эрдэмтэй хүн даруу их мөрөн дөлгөөн" , "Тэнэг хүний дуугүй нь сүртэй" гэдэг үгс дуугүй суух гэдэг үйлдлийн 2 талт тодорхойлолт лол. Дуугүй сууж болохгүй.Одоо яахуу ярина. Ярингуут бас мэдэмхий, чалчаагаараа дуудуулна. Тэгэнгүүт хичээж эхэлнэ. Тэгж ч, ингэж ч хэлүүлэхгүй юмсан. Аятайхан харагдчих юмсан. Тэгээд би алга болж эхэлнэ. 

   Хичээх тусмаа мэдэгдэж ядсан харагдна, чухал царайлах тусмаа худлаа санагдана, томрох гэж маяглах тусмаа тэнэг харагдана. Магтуулсны дараа өөрийгөө засах гэж хичээснээ үл санах. Харин ч бардамнаад анзааргагүйтэж эхлэх.

   Зарим хүмүүс аман дээрээ магтах атлаа, цаанаа муулсан үг нь хааяа чих дэлсэх. Одоо яахуу? Ахиад л таалагдах гэж хичээхүү? Үгүй ээ. Ядарч байна. Харин амны зугаа болж хэдхэн мөчийн жаргалыг хэн нэгэнд бэлэглэж яваадаа баярлая. Таньдаг ч, таньдаггүй ч амыг тань хориогүй учир та ярьж болно. 

Харин би магтуулсан ч, муулуулсан ч өөрийгөө гээхгүйг хичээе. Би бигээрээ л байя.

Хүссэн дүрийг тань бүтээж чадахгүйн учир уучлал эрье. 


Л.Энхжин 

No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...