Wednesday, March 19, 2014

# Шүлэг 1

Харцнаас минь гуниг харах хүн бүү байгаасай.
Учир нь  би өөрөө гунигт харцанд дургүй.
Хүний зовлон бага байгаасай, амьдралын амтыг нэмэх төдий. 
Учир нь би шаналалд дургүй.

Хүмүүс надтай уулзаад баярладаг байгаасай.
Учир нь би бусдаас тийм л зүйлийг хүсдэг.
Хүн та худал инээлгүй, уурлаж,бухимдаасай
Учир нь би үнэнийг л хүсдэг.
Хөл алдаж явахад минь ухааруулдаг байгаасай.
Учир нь би  дутуу дулимаг.

Бусдын алдааг харан өөрт бүү бахдая,
Учир нь энэ баясал биш, тэнэглэл.
Чамайг муулах нэгний өмнөөс баярлая, тэр таниас илүү явна.
Ухаан муу толгойдоо мэдэхгүй явна, өрөвдье.

Л.Энхжин

No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...