Wednesday, March 12, 2014

Би өчүүхэн нэгэн

  Тэгж хэлж байгаа юмдаа тэнэг байгаа биз.
Наргиж байгаан гэнэ үү мангар юм ярьдын.
Өмссөн юмыг нь хар л даа юу вэ?
Энийг хардаа.Тийм брэндийнх. Тэдэн төгрөг шд.

Гэх та гоё үнэтэй хувцас өмсдөг, та лаг миний чаддаггүйг чаддаг, та ухаантай дандаа зөв ярьдаг, та мундаг танд хэзээ ч асуудал байгаагүй. Та  ийм гайхалтай тул би таныг хэзээ ч амжиж, давж чадахгүй. Тантай эн зэрэгцэх нэгэн биш тул таны тухай ярьхаасаа ч эмээдэг.  Бүдчиж яваад нэгэн өдөр өөрөө хөлд орох болохоор. Бүдчиж байна гэж бүү инээ.

Хэлсэн хэлээгүй өөрийн дутууг мэдэж яваа. Гэхдээ тэрэндээ гунихгүйг хичээж яваа.  Та бол тэнгэрийн од, би газрын юу ч юм. Олонтой байхдаа та  цэцэнгээ харуулж өндөр зэрэглэлийн юм ярьдаг тул миний алиа яриа таны таалалд хэрхэн нийцэх билээ. Доодсын ярьхыг бүү сонс.

 Уг нь би бас тань шиг од болмоор л байна. Гэхдээ Сараа эгчийн хажууд суулаа гээд Од болдоггүйн байнөө хэхэ.

Л.Энхжин 



No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...