Saturday, March 1, 2014

Яръя

    Ойрд ажил ихтэй гэж ярихуу, яахуу лол хэндээ ч эрхлээд байгаан бүгд ажил хийж байхад тээ? Харин шинэ сурсан зүйлсээсээ хуваалцъя.

    "Стив Жобс ба түүний илтгэх урлагийн гайхамшиг"  нэртэй номыг уншиж байна. Оройд л жаахан харж байгаа болохоор талдаа л орж байна.  Ер нь илтгэл тавихдаа,  ярих зүйлээ хүнд хүргэхийн тулд сонсогч хүмүүст байгаа асуудлыг хөндөөд, түүнийг нь шийдвэрлэх аргыг нь хэлбэл хүнд илүү тусдаг гэнэ. Хүн ер нь өөртөө их хайртай болохоор.

    "Follow me, follow back" энэ тэр гэсэн грүппээс аль болох хол байхыг хичээж байна. Огт танихгүй хүмүүс миний амьдралыг мэдэх шаардлага байнуу? Яг би тэр олон лайк-аар Жастин Бийбер шиг юм уу, Билл Гэйтс шиг од болохуу? Асуудалтай шүү лол. Компьютер гэдэг хананы цаана хэн байгааг мэдэхгүй байж танихгүй хүнтэй харьцах нь аюултай.

    Танихгүй хэн нэгэн гэнэт хайр зарлаад байвал, би лав айна. Тэр лав жаахан юмтай, би гэдэг хүнд биш, нэт-д байгаа зурганд дурлаад тэр зурагтайгаа амьдрал мөрөөдөөд явж байгаа хүн эрүүл биш гэж хэлэхгүй л дээ, харин бодит байдлаас тасарчихсан л хүн гэж хэльедээ хэхэ.

    Үгэнд биш, үйлдэлд итгэ. Надаа хайртай байсан юмаа гээд архичин тэврэн суувал, тэр амьдрал биш, зовлонгоо бүү өмөөр. Намайг их хөөрхөн л гэж хэлсэндээ, өөр хүнтэй уулзах ёсгүй гэж бодож байвал энэ итгэл биш, сэтгэлээ бүү хуур. Би мундаг гэж ярьдаг хүн мундаг биш, хийдэг хүн мундаг. Аав, ээж юу юм, би өөрөө мэднэ ш д гэж ярьдаг хүн лаг хүн биш, харин өөрөө толгой мэдэх дуртай муйхар хүн.  Пээдийж, гэдсээ унжуулж аахилсан хүн босс биш, харин хөдөлгөөний дутагдалтай хүмүүс.

Заа бүгд ийм биш л дээ. Байж болох л хувилбар байгаа юм. Яръя тэгээд.
Ийм үг сурсан. Яръя хэхэ


Л.Энхжин








No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...