Monday, January 27, 2014

Утаатай Улаанбаатарааа мөн ч их саналаа даа

Утаатай Улаанбаатарааа мөн ч их саналаа даа
Би гэдэг хүн өчигдөр , уржигдар эмээдээ бууз хийхэд нь тусална гээд  Дархан хотыг зорилоо. Буугаад л Дарханы таксинд суулаа. Хаашаа ч явсан 1000 төг. Гоё байгаа биз хэхэ. Эмээ минь уг нь 11 хүүхэдтэй,тэднээс гарсан ач, зээ хүргэн бэр нийлээд бараг л 100 хүрнэ.  Гэхдээ зарим нь өөрсдөө эмээ, өвөө болчихсон, зарим нь хот, Сэлэнгэ, Эрдэнэтэд амьдардаг болохоор яг л буузны үеээр хүн хүч хэрэгтэй болно. Гэхдээ ч олуулаа байсан лдаа 10аад хүүхнүүд залуучууд ирээд л дор нь дуусгасан.
Тэгсэн би гэдэг хүн чинь зүгээр сууж байгаад л өрөвдүүлээд байх юм. Хөөрхий би чинь утаанд амьдардаг, түгжрэлдээ бүр байсаар байгаад удаан болчихсон гэнэ. Хэхэ. Хотынхон ер нь л тийм гэнэ. Саяхан нэг реклам гаржээ ядаж байхад, нэг айл буузаа хөлдөөх гээд гадаанаа гаргаад, орой нь оруулсан чинь хав хар болчихсон. Бас болоогүй, хотынхон хямдыг нь бодоод хятдаас орж ирсэн өрөм идэж байгаа, хятдууд хиймэл байцаа хийснийг харсан яаанадаа яаана гээд л хэхэ. Яасан ч хотод амьдрахгүй л гэнэ. Хэхэ ийм л санагддаг юм байна бид.

Гэтэл би  яахав бусдынхаа адил ёстой утаан дунд амьдрал, сургууль, ажил мааань байдаг юм болохоор л амьдрахаас өөр аргагүй юм  чинь  хэхэ. Хоёрхон хоноход л хотод ажил гараад л, найз нөхөд асуугаад л. Гэхдээ л бодууштай, Тариаланчид нь ногооны үнээ хятад ногооноос давуулахгүй байвал, авч байгаа нь ч монгол ногоогоо авдаг байвал. Хятдаас л өрөм гуйх цаг арай тулаагүй байх гэж бодогдох. За тэгээд одоо ч бэлтгэл бараг дууссан биз. Сайхан шинэлцгээгээрэй Утаат Улаанбаатарчууд мину хэхэ. 

No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...