Friday, January 10, 2014

Эрэгтэй хүн сармагчингаас дээр царайтай байхад л хангалттай

Эрэгтэй хүн сармагчингаас дээр царайтай байхад л хангалттай

           Энийг нэг царай муутай залуу л охидын сэтгэлийг засах гэж хэлсэн гэж боддог би хэхэ. Гэхдээ би өөрөө царайлаг залууд тийм ч дуртай биш ер нь тэр царай энтэр чухал биш, хамгийн гол нь сэтгэл, гэр бүлийн хүмүүжил, амьдралыг үзэх үзэл нь чухал гэж боддог. Хичнээн мундаг 2 хүн амьдралыг үзэх үзэл нь өөр бол цаашид хамт явхад хэцүү байдаг юм шиг.

          Надад бол өөрийгөө царайлаг гээд бодчихсон залуус тэнэгдүү санагддаг бодит байдал дээр ч тийм залуучууд зөндөө байдаг. Цаг өнгөрхөөр бүгд л хөгширхөөс хойш өнөөдрийн тэрний царайгаар бид амьдрал бүтээж чадахгүйшд. Би тайван сайхан гэр бүлийн амьдралыг л хүсдэг. Бага байхдаа царайлаг байгаад, хөөрч яваад замаа алдсан залуус ч байна. Бас ухаанлаг амьдарч буй зарим нь ч байна. Зарим хүмүүс их өрөвдөлтэй амьдардаг залуудаа сайхан залуу явсым гээд нөгөөх нь одоо архичин болоод гэр бүл салалт дээр тулчихсан. Хүүхнүүд хойноос нь татаж чангаагаад нөгөөх нь тэрэндээ омогшчихсон, тэр татаж чангааж байгаа нь ч бас яацарцан хүүхнүүд байдагийн.

         4 уулын дотогш бодолтой , муйхар залууст би бас л дургүй том юм яриад байхын хийж байгаа нь хаана гэхээр байхгүйн, хайртай дуртай гэхийн мэдрэгдүүлээд байгаамуу гэхээр үгүйн. Хүнийг үгээр нь биш үйлдлээр нь шинж гэдэг хэн нэгний хэлсэн үг надад маш зөв санагддаг. Анхны сэтгэгдэл чухал ч гэлээ, хүний уг чанар явцын дунд л танигддаг. Тэгэхээр охид минь сайхан царай, сайхан үгтэй залууг биш, сайхан сэтгэлтэй, сайн хүнийг л сонгоорой. 


Л.Энхжин
































No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...