Sunday, January 5, 2020

Төмс амьдрал

Карьерт амжилттай байх, хайр дурлалын асууудалд амжилттай байх хоёр шал ондоо юм байналээ бодохнээ. Би ажлыг бол асуудалгүй хийчихдэг мөртлөө, хайр дурлалын асуудал дээр төмс, түлээ, төмпөн, шанага юу байдаг юм. Угаасаа нэг гайгүй байж байгаад гэнэт тэнэг тэнэг юм ярьчихдаг. Тэрийгээ жөүк гэж бодоод. Комеди дээр лав тэнэг юм ярьж, өөрийгөө хийх тусмаа л инээдтэй байдаг юм шиг байдаг юм. Алдаагаа инээдтэйгээр хүнд хүргэх юмуудаа. Тэгээд л түлээрсээр байдаг байх. 

Хатан ухаан мухаан байхгүй. Тэр нь юу ч байдгийм өдийг хүртэл ойлгоогүй. Миний ярьдаг тоглоомны үгнүүд үнэндээ их сургуулийн ангийхан дунд тэнэгээрээ дуудуулаад л өнгөрдөг байсан. Тэнэж яваад комеди Open mic ортол зарим нь амжилттай болсон. Тэгэхэд л зөв газраа олждээ гэж өөртөө баярласан. Өмнө нь зүгээр л газар нь буруу байж таарч. Бүтэлгүй явдлууд нь жөүк болоод үлдчихнэ. Ядаж байхад тэр нь бас дуусахгүй нэг тийм төмс амьдралтай. 

Түлээнээс түлээнд, навчнаас навчинд, угаасаа төмсөнд хаанахын хатан ухаан байхавдээ. Гочигсумлаа минь сүүлд тоглож байгаад хоёр ч залуу уйлуулах шахсан. Би өөрөө аль 10 жилээсээ хоч нэр авч хийлгүүлсээр байгаад тэр нь дөжрөөд, дархлаажаад хэн ч юугсэн тоохоо больсон чихгүй толгой байдаг юм. Угаасаа тэгээд комедиануудтай удаан байхаар гэхдээ нормал хүмүүсийн жөүк даах чадварын мэдрэмжгүй болчихдог юм шиг байналээ. Лол. 

Төмс үгээ хэлэв. Харагдаж байгаа шигээ тэнэг биш, тэрнээс тэнэг шүү нээрээ😂
Баярлалаа😂😂



No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...