Thursday, April 24, 2014

Гуйвах

Түүх гуйвдаг талаар жаахан ярья. Бидний мундаг баатар Дамдины Сүхбаатар гуай 3 сарын хугацаанд л Жанжин цолтой байж. Тэр үедээ түүхэн гавьяагаа бүтээсэн байна. Тэрнээс бүх насаар улсын жанжин явсангүй.

Алдарт Чингүнжав улсынхаа төлөө дайтсан баатар бус, Манжын тагнуул байж. Манжулс тагнуулаа эргээд дуудсанд ирээгүй тул манай руу довтолгон дайрч л дээ. Тэрнийг нь бид манай талын баатар байсан гэж харсан байна. Яалт ч үгүй манай тал шиг л харагдаад байгаа юм.

Гуйвсан яриатай нөхөд нэгнээс сонссоныг нөгөөд шууд л мэдэмхийрч, хачирланхан ярьж байна. Зарим нь тэднийг мундаг гэж итгэж байна. Ахиухан чимэг зүүхийг "гоёх" гэж би л хувьдаа ойлгодоггүй. Гэхдээ их чимэглэлтэй охидод зарим нь дурлаж байна. Дараа нь сүү, цай сүлдэг, сүлдэггүйн талаар ярьж байна.

Хүчтэй салхинд мод гуйваад л, худал үгэнд хүн гуйваад л. Тэгээд миний яриа бас гуйваад л...

Л.Энхжин




No comments:

Post a Comment

Cайн дурын ажилдаа баярлалаа

Намайг Энхжин гэдэг. Би юу хийчих вэ гэж Амараа шиг шүдэнз зурахгүйээ. Би их сургуулиа хэлний чиглэлээр төгссөн. Хэл бол хэрэглээ болсон эн...